ang. kommentar

"tråkigt att din pojkvän sen 5 år tbx dumpar dig genom otrohet och sen blir tsm med Carros syrra. tycker du ska skrapa hans bil. eller ansikte."


Ja, jag tycker det är för jävla tråkigt. men att det var genom otrohet är mer än vad jag visste. och att han nu har träffat en ny spelar mig ingen roll för alla måste ju gå vidare med sina liv. att det är "carros syrra" gör mig heller inget eftersom jag vet att det är en bra tjej. föstår inte varför du tycker att jag ska skrapa hans bil (har han ens någon?) eller hans ansikte, jag skulle inte vinna något på det ändå. och att såra någon annan för att personen i fråga har gått vidare är ju bara barnsligt.

visst jag ska vara ärlig och säga att jag tycker att det är tråkigt att det tog slut, och på det sättet som det tog slut, men jag är glad för mikael och så länge det känns rätt så finns det inte mycket man kan göra, även om man kan önska att man kunde göra saker ogjorda eller spola tillbaka tiden. jag har också gått vidare. dock inte träffat någon annan. än. men mikael kommer alltid finnas i mitt hjärta, och det vet han om, och så länge han mår bra så är jag nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0