Gang Ped Gai

Idag har jag och Amanda gottat oss rejält. Först åkte vi ner till city och beställde Thaimat. Sen när vi hade ätit upp den började Amanda att, som vanligt, gnälla efter något sött eller något annat att äta. Till slut beslöt vi oss för att baka muffins. Idén fick vi av en muffinsreklam på TV. Snacka om lättpåverkade. Goda blev dom. Men ni såg ju att de var rätt misslyckade. Vi ville ha Strandgatanmuffins och det var väl så långt ifrån man kunde komma. Någon som vet hur det går till när man gör Strandgatanmuffins? (Stora, höga och mörka) Tipsa i såfall!

Nu ska jag lägga mig. Det har vart en jobbig dag. Imorgon är det onsdag, och en dag närmare stockholm. JIPPIE! Och jag ska fixa mitt hår imorgon också. No more utväxt. Puss på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: amanda skalleplopp

jobbig dag????????????????? tack

2010-03-31 @ 07:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0