submarines

är ganska så nyss hemkommen. har haft en superhärlig kväll som började på Stålverket tillsammans med mamma där vi åt och drack gott. senare blev jag upphämtad av anna och amanda och vi, eller rättare sagt anna, styrde kosan mot vänersborg och bio och hamnade i salongen där Sex and the city II visades. jag hade rätt så höga förväntningar på den och jag får lov att säga att den faktiskt upplevde dessa. gillar den skarpt och får 5 av 5 ubåtar.

IMORGON smäller det! Min älskade vän Weronica gifter sig. Vigseln börjar 16.30 och efter det blir det ett sjudundrandes party. Snacka om en kanonstart på sommaren! Hoppas bara det är uppehåll större delen av tiden, framförallt för deras skull! oh vad vi alla har sett fram emot detta! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0