sunday

god morgon! inatt har jag drömt så jäkla sjuka drömmar. med personer som inte ens bör vara med i mina drömmar. jag drömde att jag och en till blev skjutna. båda två i bakhuvudet. den andra fick ta två skott och jag ett. men vi fortsätter leva. och vi tänker oss att vi ska dö. men efter att det gått fem minuter och vi fortfarande lever så bestämmer vi oss för att vi ska överleva detta. varav vi skriker på hjälp och personens pappa får köra oss till sjukhuset. (finns inte ambulanser eller SOS i drömmar?) blodiga åker vi. utan att ens stoppa blödningen. jag nickar till i bilen och personen som också blivit skjuten ropar till mig att jag inte får somna. jag tror vi överlevde. (och ja, jag vet vilka personer som var med i drömmen är)

senare drömde jag att jag var i Thailand och skulle åka på utflykt med båt. stranden visade sig dock ligga två kvarter ifrån amandas lägenhet. (vilka jag var med vet jag dock inte). jag hade glömt kameran och förbannade mig själv för detta men var ändå lite tröstbar med att jag hade telefonen som kunde ta bilder. för det var kritvita stränder och alldeles turkosblått hav.

Nån som vet vad det kan betyda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0