härlig är hösten

idag är vädret strålande och jag och amanda (uls) passade på att utnyttja detta med att ta en promenad.
ca 1 1/2 timme var vi ute och gick och pratade ikapp om vad som sker i våra liv.
underbart!
träningsvärken är på max sen i tisdags
kunde knappt röra mig igår och det är väl inte jättemkt bättre idag
men träningsvärken är den bästa värken
och idag ska jag försöka komma iväg till träningen igen.
ska fjäska lite för pappa bara.
torsdag idag, fredag imorn.
men jag är på gott humör så jag orkar inte se fram emot helgen.
alla dagar är bra dagar, för tillfället..
och snart åker vi till stockholm igen
Åh va jag älskar att ha saker att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Uls

jihaaa frida, tror jag ska lura dig till att möta mig på en promenad till jobbet ;)

2010-11-08 @ 13:20:08
URL: http://amandauls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0