sanningen ska fram

Lovar du att vara ärlig? Alltid! Du heter: Frida Smeknamn: Fridis, fridisen, lino.. Låt som när du är ledsen sörjer till? Håkan Hellström har alltid varit en tröst för mig.. Vad tror folk om dig? Haha, det skulle jag allt bra gärna vilja veta. Men folk tror nog att jag är rätt så osmart.
Stämmer det? Absolut inte! Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mitt leende. Vad säger du för att imponera på någon? Jag gillar att shotta tequila! ( HUR fan ska jag veta hur man imponerar på nån?)
Hur imponerar man på dig? Genom att vara sig själv, få mig att skratta (brukar inte vara så svårt). Att man kan lyfta 110 i bänkpress behöver inte vara imponerande. Brukar du skratta för dig själv? Hahaha! Eh - ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "4 fläskfilé på 16 pers. herregud jag dör" Äger du några Converse? Oja! två par! men jag vill ha fleeer! Var bor du? I Kallestaden (Karlstad) med min bästa vän Amanda. Trivs du där? Japp!
Brukar du bli för full? Händer inte alltför ofta då jag oftast är den som måste ha koll på läget. Annars slutar det med att man däckar i hallen... Är du allergisk i mot något? Svamp Har du haft sex idag? Nix! Hur svarar du i mobilen? Beror på vem som ringer, är de nån känd är de oftast "Helloo" är de okänd så "Hej det är Frida" Antal timmar sömn inatt? Hm..9 kanske Sov du ensam? Ja, eller Smulan va ju visserligen där.. Brukar du komma i tid? Tid är något jag alltid har svårt att passa, säger du till mig att jag ska gå ut o ställa mig 15 över gör jag de 20 över. Men till jobb/skola är jag där i tid. När mår du bra? När jag har de som betyder mest nära mig. När jag får vara den jag är. och på handbollsplanen! När blev du fotad senast? Hm.. I helgen kanske? Hur känner du dig nu? Rätt så bra, förutom att jag inte kan gå som en vanlig människa.. Vanligaste färg på dina kläder? Svart Vad tycker du om fötter? Jag HATAR fötter. Älskar strumpor och har på mig de så ofta jag kan. Vad saknar du? Sol och värme. Hade du en bra dag igår? Ja!
Favoritdryck på morgonen? Apelsinjuice, helst Tropicana! Rakar du benen? japp! När brukar du oftast gå och lägga dig? Väldigt sällan tidigare än 23 Är du blyg? Ibland.. Sysslar du med någon idrott? Handboll
Vill du hellre ha mail än brev? Det beror ju på vad innehållet är! Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Inget är omöjligt, så ja! Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Någon slags sexuell aktivitet! Är du nöjd med ditt liv? Det kan alltid bli bättre. Är du bortskämd? Allting är ju relativt. Men mjo, lite bortskämd är jag nog allt!
Vad gör du i morgon? Sover, förhoppningsvis går jag ut o svänger mina lurviga!. Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Jag är ganska snål så det brukar ju inte bli sådär jättemycket, å andra sidan kan det variera.. Vad längtar du till? Just nu till Stockholm (26e november) sen hade ju inte lite sol och värme skadat! . Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag vet vilka som står mig nära! Vad använder du för shampoo? För tillfället Tigis Dumb Blonde, men det varierar. Vad är det finaste du fått? Ska man var sådär klyschig nu och skriva "min underbara familj och mina vänner"? för utan dom så hade jag inte stått där jag är idag. Hur gammal är du? 21. Dubbelsiffra to go i december Tycker du om någon just nu? Nja. Asså inte på det sättet.. Om fem månader: är det april och jag längtar till sommarlovet. Du samlar på: minnen. Gröna eller röda äppeln? Gröna!
Vem ringer du när du är arg/ledsen? tror inte jag brukar ringa nån. men i regel är de väl mamma, pappa, erica eller amanda Gillar du golf? Nej?
Vilken tid gick du upp idag: halv elva Har du strumpor på dig nu? Såklart! Är det okej att gråta? Om man är mes! haha, jo men såklart det är okej!
När grät du senast? Eftersom jag är en liten lipsill har jag direkt inte kolla på vart och när jag gråter då det händer titt som tätt. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka till Thailand över nyår och skänka resten till välgörenhet...eller lägga dom i nån shoppingskål
Bär du glasögon eller linser? Nicht! Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, sånt är inte så märkvärdigt. Förr tyckte jag dock det. Men sen är det väl roligt att ha något plagg i garderoben som är lite dyrare!  När går du upp ur sängen en helgmorgon? 12 kanske Vill du gifta dig? Japp, på en strand i solnedgången.. Vill du ha barn? Ja, tre stycken Solar du ofta? Ja på sommaren.  Är du bra på att laga mat? Jag borde öppna egen restaurang. Ja, det är jag.  Hur vig är du? Jag når till knäna med händerna? Är du musikalisk? Jag sjunger hellre än bra. Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten Tror du på ett liv efter döden? Nåt finns det där. Men jag vet inte. Tycker du om sushi? Aldrig ätit
Bor dina föräldrar tillsammans? Japp Har du tandläkarskräck? Börjar faktiskt bli värre nu. När jag var mindre älskade jag att gå till tandläkaren! Har du någon gång gråtit dej till sömns? För många gånger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smeknamn å Rövet står inte med? Snacka om att inte vara ärlig:-P

2010-11-05 @ 12:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0