if you want me, I'm your country

jahaja. så börjar denna dagen gå mot sitt slut. har precis kommit hem från spinningpasset. så nu är man så där go och seg i kroppen, och vet ni vad mer? jag är jättesugen på ett glas rött vin till en god matbit. var på tok för längesen! imorn lämnar amanda mig och karlstad. jag stannar kvar här. åker kanske hem nästa helg. eller helgen efter det. får se över situationen lite. ;)

nu blir det en dusch och samtidigt ska jag funderar på vad jag ska äta. blev jäkligt stressigt förut, för slutade skolan 16, var hemma ca fem över halv fem, spinningen började fem så rostade två mackor o slängde i mig innan. så energiförrådet är liksom rätt så tomt nu.. något förslag på mat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0