Visst bryr du dig?

En vecka kvar till det är riksdagsval. Jag har redan sagt att jag ska rösta. Och jag tänker rösta för ett rikare Sverige, för ett land med en växande välfärd, för ett land där massarbetslösheten ska vara ett minne blott, för ett parti som gynnar den enskilda individen att utvecklas och växa. Jag röstar moderat ! Hur gör du?

Uppmanar  er att verkligen ta er tid, er möjlighet, er chans att påverka vår väg för fyra år framöver. För mig kvittar det om ni så röstar på sossepartiet eller blankt, men visa att vi är ett demokratiskt land och sätt ett värde i det! Jag tänker inte rösta på valdagen 19 september. Jag är inte hemma då eftersom jag är i Trollhättan, så jag tänker förtidsrösta, så kom inte med några ursäkter för att slippa undan- den finns ett tillfälle för alla!

Okej, det var mina politiska intressen och lärarvanor som gjorde anspråk där. Jag har alltså inget med detta att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0