träning och oträning

idag har jag lyckats få med mig amandajävel till sats.
det var på tiden
att jag själv kom dit denna veckan alltså.
gjorde ett premiärpass på core. utan boll
helt okej. förmodligen bra träning (kommer säkerligen märkas imorn) men jag får ju för fan ont i höftbenen eller va man ska säga av att sitta ner på golvet haha.
sen va de ju spinning 30 minuter.
min favorit. kan inte förstå hur jag gillar spinning. då det enligt amanda (jag citerar från hennes blogg):
de är störigt tråkigt o guppa upp o ner på en cykel samtidigt som man hör nån vråla och stöna i en jävla microfon till dålig musik
så att få henne gilla spinning skulle troligtvis vara lika svårt som att få Adolf Hitler att gillar blattar.
för att göra en rättvis jämförelse alltså.

men 30 minuter var ok. sa hon.
nu ska jag äta lax.
och potatis

imorn rullar vi till trollhättan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0