trollhättan-karlstad

idag vakna jag kvart i sju av att trappdörren stängdes och smulan skrek som fan ute på gården.
mamma rusade upp och trodde hon blev klämd, gick ut och ropade på henne men hon kom inte.
sen kommer hon till gården igen och mamma gå ner ytterligare en gång för att få in henne. hon kom inte.
sen går pappa ner och ska försöka få in henne. utan lyckat resultat.
varav jag ligger i sängen och tänker hur jävla svårt ska de va o få tag på katten?!
så jag går ner. sätter mig ner o pratar lite med henne. och hon kommer direkt.
haha. (I GOT THE POOOWER!!) men stackarn va lite rädd och orolig. men hon har i allafall klarat sig utan yttre skador.

idag bär det hem till karlstad igen. ska plugga på tåget för att fördriva tiden.
tiden går ju snabbare när man har kul menar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0