"jag ska bara.." men det måste också göras

onsdag?
är det verkligen onsdag idag? mitt huvud vill ha det till torsdag
jaja. har grejat med lite praktiska saker så här på "morgonkvisten" (jag vet att klockan är 12) men det är liksom morgon fram till typ 13 för mig.
idag är det plugg för hela slanten tänkte jag. bara jag kommer igång. det är ju det som är jobbigt.
köpte gamla tentor igår som jag tänkte jag skulle köra igenom. får se hur mkt dom hjälper med tanke på att det inte finns något facit till skiten.. men då vet jag ju på ett ungefär vad man ska plugga på i allafall..

imorgon har vi redovisning av vårt grupparbete också, så det behöver jag läsa in mig på. men de brukar räcka med typ en kvart innan jag går o lägger mig så vet jag vad jag ska säga sen. haha

nu ska jag se om det finns något annat praktiskt och viktigt jag kan göra för att skjuta upp plugget lite.
Hur fan ska jag klara av mitt och thereses avtal? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0