1 mars

klingar det inte underbart när man säger det?
1 mars
jo det gör det!!!
även om snön fortfarande envisas med att ligga kvar så har vi nu trätt in i mars månad. LOVELY!
för ett år sedan, om en månad och två veckor hade jag och amanda vinkväll en vanlig tisdag UTE på hennes balkong till solen gick ner. tänk er! snart är våren och (förhoppningsvis) värmen här igen!!!

ne nu ska jag sluta tjöta om våren. faktum är att vi fortarande måste dra på oss vinterkläderna och lämna sandalerna på skohyllan så det är bara att bita ihop lite till...

igår kom pierre hem till oss och förgyllde vår kväll. han köpte med Ben&jerrys medan amanda fixade film. vi såg paranormal activity 2 och med tanke på att förväntningarna på den var så låga (efter den första filmen som var urusel) så var det inte mer än så heller. bättre än första filmen i allafall. och jag gillar ju skräckisar. YEAH!

sitter fortfarande på skolan, väntar på att amanda ska känna sig färdig med dagens sysslor. vet inte om det är någon större idé att börja på en ny föreläsning (skriver av alla) för det känns inte som jag kommer hinna färdigt det idag ändå. jag kanske, eventuellt, antagligen, förmodligen, säkerligen bloggar när jag kommer hem igen. see you then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0