BIO

vilken härlig tisdag. plusgrader visas på termometern, solen lyser igenom skolans alla fönster, rolig föreläsning, och världens bästa sambo. inte nog med det så avslutades dagen med bio (jag, amanda och pierre) vi såg the adjustment bureau och den va riktigt riktigt bra. så den rekommenderar jag er att se. på vägen hem hittade jag en 20-lapp som jag glatt plockade på mig, och tänkte att den va menad till mig (se filmen så kommer ni också ta det som ett tecken). man säger ju att man ska sluta när man är på topp så jag tänkte faktiskt knyta mig nu. imorn är det skola för hela slanten, två föreläsningar, en mellan 10.15 och 12. och den andra från 13.15-15. sen blir det ett spinningpass! gonatt med er! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0