en snabbis.

nu hade amanda gjort en rolig lista på hennes blogg, så jag tänker jag gör en också! :D

Bästa låt?
men va fasen va svårt. de finns ju så jäkla många bra..
Värsta låt?
jag vet att det finns en låt jag hatar. men det vet jag inte förns jag hör den så jag vet inte
Vem bråkade du sist med?
hmm, det var säkert med pappa senast jag var hemma. :D
Vad står det på ditt senaste sms?
"Åh herregud. Det får jag verkligen inte göra!!"
Ditt senaste mottagna samtal?
mammsen
Uppringda?
weronica
Ditt sista skickade sms?
glöm inte datorn imorn förresten
Vem skrattade du sist åt?
therese
Något du ångrar detta år?
finns säkert något, men jag kan inte komma på nåt nu
Årets höjdpunkt?
än så länge så är de ju resan till thailand.
SISTA
Film? tror de va trassel/tangled..för andra gången..
Låt? please don't stop the rain - james morrison
Mat? jag lagade korvstroganoff förut med liiis
Dryck? mjölk
Stad? karlstad
Land? Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0