karlstad

sådärja! har ju inte lyst med min närvaro här på bloggen under helgen direkt, men det är smällar man får ta ibland. helgen har, som ni vet, tillbringats i trollhättan med amanda och annat trevligt folk. fredagen var vi ute en sväng på oleary's och butlers. lördagen firade vi tomas på buddys, sen gick vi vidare till butlers och avslutade kvällen på lipz. mycket trevligt. jag får väl erkänna att bowlingen inte gick enligt planerna och sara tog hem segern på vår bana. jag blev dock starkt imponerad av att amanda klarade av att lyfta ett klot med en hand, och att klotet rullade (vad jag såg) åt rätt håll varje gång. starkt jobbat!

nu är vi i allafall tillbaka i karlstad igen, det första som jag gjorde var att sätta på den NYA tvättmaskinen. veckan kommer bestå av tentaplugg. tenta på torsdag och jag är inte redo för fem öre ens en gång. nåja, det ter sig. hoppas ni har haft en fin helg, bilder kommer säkerligen så småningom! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

men haha.. lyfta ett klot

2011-03-27 @ 19:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0