vad ska en kvinna göra?

amanda har lämnat mig.
och hushållig som jag är så körde jag igång tvättmaskinen i morse.
vad händer?
MASKINJÄVELN GÅR SÖNDER!
okej, den har inte låtit sådär jättebra de sista. det har inte ens gått att vara inne på toaletten när den börjar centrifugera för ljudnivån är högre än vad som vore godtagbart på en nattklubb.
en ny tvättmaskin får vi nästa vecka. tur att det inte ska vara så bökigt med sånt där. men jag hade velat ha en idag så jag hade kunnat ha något att sysselsätta med mig här nu i helgen när jag är själv hemma. men men
jag får ju en ny tvättmaskin i allafall. det ska faktiskt bli spännande! hoppas det är en snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0