what a beautiful morning

ja idag verkar vädergudarna va lite mer på min (och förmodligen fler av er andras) sida. fortfarande kallt, men solen lyser i allafall. i sverige får man ju nöja sig med det lilla. speciellt när man är student och det är finanskris. på alla plan.
startade dagen med ett spinningpass. och jag kommer snart inte ha nån röv kvar för  komfort, när dom designade och skapade dessa cykeljävlar, var det sista dom tänkte på. men det är bara att köra på.
nu vankas de lite frukost. eller lite frukost. BRAKFRUKOST. haha. ne men lite ägg och macka. det är ju trots allt lördag. var är min ritzfrukost som jag i så många år blivit så bortskämd med? hemleverans någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0