tors dag

hej på er. torsdag idag.
regnigt och grått.
lagom kul
amanda har rullat iväg till trollis, vilket innebär en ensam helg i kallestaden.
har ett obligatoriskt moment imorgon i skolan som gör att jag inte känner det värt att åka dit
dagen till ära i allafall kommer spenderas med uppsatsskrivning
och sen funderar jag på om jag ska gå på bodyjamen ikväll eller inte.
har tränat nio dagar irad nu. folk gnäller över att man måste vila så kroppen får återhämta sig också
lite komiskt. när man inte rör på sig så gnäller folk på de, sen när man väl kommer in i ett grymt flow så är inte det bra heller. haha. men så länge det är kul så! :)
nu ska jag koka mig lite ägg och sen göra nåt vettigt av dagen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0