Vad andra tänker

Vad andra tänker om andra är egentligen inte väsenlitgt. Men ändå så är det det man har i huvudet när man exempelvis ska köpa något nytt klädesplagg. "Undrar hur folk skulle tycka att jag såg ut i den här". Det är ofta såna här tankar sätter stopp för många. Men egentligen borde det inte göra det. Vi måste våga vara oss själva lite mer. Och våga säga vad vi tycker och står för lite oftare. Det behövs mer sånt i dagens samhälle! Det jag egentligen vill ha sagt är att vi skulle bry oss mindre om vad andra tänker om oss, om vi inser hur sällan de faktiskt gör det. Jag menar. Jag har fullt upp med att tänka på mig själv och har varken tid eller lust att tänka på vad andra ska tänka eller tycka. Gör det du med! För vad är poängen egentligen? Just live your life - och gör det du vill, annars kommer du bara ångra dig senare! Och det vill vi väl inte?

/Frida

Kommentarer
Postat av: Törsten

helt rätt! ;)

2009-06-17 @ 14:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0